23. des. 2016

Minifolder i ATC størrelse


Hej Susan fra DT her, må I alle få en god juleferie, og få alle jeres juleønsker opfyldt. Susanne og Bibis huse inspirerede mig til at lave en minifolder i ATC størrelse.


Jeg startede med at klæbe Tim Holtz tissue wrap på som baggrund. Derefter fik det hele et lag hvid gesso, og så stemplede jeg husene og stjernerne, som fik guldembossing pulver. Med distress ink og crayons farvede jeg himlen og gaden. Husene er fremhævet med Prismacolor.




 Samme fremgangsmåde for bagsiden af folderen.


Jeg har brugt:
Textured Houses, Beautiful Words, Watercolor Xmas, Pines Fir Yew, A Little Birdie og Frosty Friends, eyelet, TH tissue wrap, Prismacolor, Embossing pulver guld, Archival Ink jet black, TH distress crayons, rød tråd.


Her er husene også brugt til nogle til/fra-kort.

Tak for dit besøg på bloggen, og ønsker dig en glædelig jul og et godt nytår.
Kram, Susan


3 kommentarer:

  1. WOW!! Susan, ATC-folderen er utrolig flott!! Kjempegod idé med mange fine detaljer. Veldig bra laget! Til- og fralappene er også veldig pene - de er jo gaver i seg selv! Tusen takk, skjønne du! Jeg ønsker deg en riktig god jul! ♥

    SvarSlett
  2. This is so pretty and fun. What a surprise that that small package opens up to displays so many fun details and images. Hugz

    SvarSlett
  3. Helt nydelig folder og merkelapper Susan! Både husene og fargene og motivet var så vakkert.
    Jeg ønsker dig en glædelig jul og ett godt nytt år! Klem, Anita ♥

    SvarSlett