4. nov. 2016

Gratulerer med dagen kort

Hei og velkommen kjære venner, Anita fra Design teamet her i dag.

Tenk at det allerede er 4. november! Helt utrolig hvor fort tiden går. Denne måneden er jo som dere sikkert vet utfordrings-temaet Fødselsdag, sammen med noen av yndlingsfargene til Bibi, eieren av Rubber Dance, nemlig lilla, rosa og turkis.


Bibi fyller 50 år om nøyaktig en måned, altså 4. desember, og i den forbindelse ønsket hun å se masse bursdagskort, og det skal hun få ikke sant?

Her er mitt kort til Bibi;

Jeg har brukt de nydelige stemplene fra det nye settet Watercolour Xmas og snudd de opp ned slik at de ble ballonger i stedet for julekuler. Elefanten er fra settet African Animals og Happy birthday er fra settet Beautiful Words, som også er helt nytt. De små hjertene er fra settet Watercolour xmas, stjernene er fra settet Textured Houses, og tallet 50 er fra settet Pick a number. Alt dette inni ballongene er stemplet og embosset med helt mørk turkis embossingpulver, det samme har jeg gjort med teksten Happy birthday.

Slik ser kortet ut inni;

Den lille glade mannen er fra settet Rock Carvings


Her er noen tett på bilder:

Ballongene har jeg stemplet med Distress Ink i fargene rosa, lilla og turkis, samt fargelagt dem med Distress ink og pensel. Jeg har tegnet sløyfene med sort penn og limt på sort sytråd som tau.


Elefanten har jeg stemplet med brun Archival ink og fargelagt med fargeblyanter i flere brun-grå nyanser blendet ut med en vannpensel. Ballongene er knyttet rundt elefanten med svart sytråd.

Så, dett var dett for denne gang. Nå er det din tur å lage et flott kort til en flott kvinne og være med på utfordringen.


Ønsker deg en nydelig og kreativ helg! Og ikke glem å lage et kort til Bibi :-)

Klem, Anita









1 kommentar:

  1. Tusen takk, Anita! ♥ Dette kortet er helt fantastisk !! Jeg elsker måten du har fargelagt elefanten, som helt tilfeldigvis er min favorittdyr (jeg samler bare på figurer siden jeg syns de ordentlige skal leve i det fri ...). Skikkelig god idé å bruke julekula fra Watercolour Xmas som ballonger! Jeg hadde ikke tenkt på den muligheten, men jeg kommer absolutt til å "stjele" den ideen ;) Takk igjen, vennen! *klemmmmmmer*

    SvarSlett