4. okt. 2016

Maskulint Høstkort

Hei. Velkommen.  Gail fra designteamet her i dag.  Bruker du skisser?  Av og til sitter jeg og ser på et tomt papir ark og ingen ide kommer.  Så et av mine hjelpemidler er å lete etter en skisse.  Hvis du ikke har brukt en skisse før, den er som et kart over mønster og plasseringer, som du kan bruke til å hjelpe deg og lage et fint prosjekt.



Jeg brukte en kortskisse fra Scrappelyst.  De har mange fine skisser til kort og LO's.  Fargene er fra Rubber Dance sin Oktober utfordring.  Flotte høstfarger:





Jeg brukte håndlaget papir og farget med distress blekk, Mustard Seed og Wild Honey, og skvettet litt Ripe Persimmon på toppen.  Jeg stemplet bladet fra Maple Leaves med brunt archival blekk.  Jeg stanset ut rammer med Cheery Lynn Celtic Fire Oval Frame die.  



Jeg stemplet bladet fra Maple Leaves med brunt archival blekk og farget med distress blekk og klippet det ut.  Jeg tegnet rundt kanten med en svart blyant.  Det ga litt skygge til bladene...



Jeg brukte Vintage Script stempelet med brunt archival blekk på håndlaget papir og oransje blekk på den oransje kartongen.  Sentiment fra Happy Birthday stempelet med svart StazOn på vellum.

Takk for besøket.  Kanskje jeg har inspirert deg til å prøve en skisse.  Hvis du bruker høstfarger, husk å melde deg inn på oktoberutfordringen.   Alle stemplene finner du i Rubber Dance sin butikk.

Min Blogg https://craftynomad.blogspot.no

Jeg skal melde mitt bidrag på:
Scrappelyst Grublis for September - Skisse Kort Skisse #3
Hobbygarasjen Utfordring 41 - Maskulint Eller Til Mannen
Hjerteboden Oktober Utfordring - Maskulint 

7 kommentarer:

  1. Flott kort med kul kombinasjon av stempler, Gail! Jeg liker gjentakelsen av skriptstempelet både på kortet og det revne papiret. Jeg har også brukt skisser for å få inspirasjon, ettersom det å se layouten som regel får meg til å tenke på hvilke stempler som kunne passe, og så er vi igang! :)
    Takk, kjære du! ♥

    SvarSlett
  2. Herlige høstfarger. Flott måte du har fått frem fargene og stemplingen
    Takk for ditt bidrag hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Fint kort og koselige høstfarger. Takk for ditt bidrag i Hjertebodens utfordring.
    Klem, DT-Irmelin

    SvarSlett
  4. These cards are beautiful! I love the rustic look and the colors! Fantastic!

    ~~Heidi @ My Little Stamping Blog

    SvarSlett
  5. Fint kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Hjerteboden. DT Veronique

    SvarSlett
  6. fint kort, takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Graciela

    SvarSlett
  7. Som alltid, Gail, helt nydelig kort fra deg. Jeg har aldri brukt skisser før, men det var egentlig en veldig god ide når man står litt fast og ikke vet helt hvor man skal begynne. Takk for tipset (og linken) :-)
    Tusen takk for at du deltar i oktoberutfordringen hos Hjerteboden.
    Klem fra Anita

    SvarSlett