25. okt. 2016

Efterårs Kort

You can read this post in English here 


Kære læser efteråret er over os, Susan fra Design Teamet her, jeg vil vise et meget enkelt kort i dag. Jeg har rigtig mange design papirer jeg ikke bruger så meget, så det er en god mulighed at bruge det til dette kort. Når jeg har valgt mit stempel ser jeg på hvilke papirer der passer til efterårsfarver. Jeg elsker Rubber Dance stampset med blade så de skulle være fremhævet her på mit kort. Jeg har distresset kanterne på min basis, og klæbet mine forskellige stykker papirer på. Kan det blive mere enkelt, og jeg vil lige sige at jeg har fået købt mig et dejligt værktøj en MISTI, jeg ville aldrig have købt den hvis det havde været for 1 år siden, men den kan anbefales, du får et virkelig godt aftryk.


Jeg har brugt: 
I Love Leaves og Nostalgic Couples stempler fra Rubber Dance
Papirer fra Bo Bonny and Core-Kraft
Distress ink victorian velvet og dusty concord
Archival ink jet black
fra bunken palietter, papirblonde og hvid cardboard


Kom og leg med, du kan stadig nå at deltage i våres udfordring.
Kram, Susan


Månedens Utfordring - Oktober:

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort i vakre høstfarger! Jeg lurer på om jeg har noen liknende mønsterark i samlingen... bruker dem altfor sjelden! (Glemmer liksom at de er der...). Takk skal du ha, Susan! ♥

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort, Susan! Jeg har også masse mønsterark liggende som jeg nesten aldri bruker. Nå fikk jeg inspirasjon til å bruke dem litt igjen. Tusen takk :-)
    Klem, Anita

    SvarSlett