26. aug. 2016

Lag dine egne klistremerker - av DT Susanne



Hei kjære venner av Rubber Dance!

I dag vil jeg vise noen av klistremerkene jeg har laget til min egen planleggingsbok. Jeg har brukt hvite adresselapper (fås i de fleste bokhandlere), Gelli Plate og stempler fra Textured Flowers.


Se hele framgangsmåten i denne videoen:


Det er ikke bare til planleggingsbøker du kan bruke hjemmelagde klistremerker. De er perfekte til å bruke også i art journals, på tags, kort og ATC-er.



Takk for at du kom innom i dag.
Jeg håper dette kan være til inspirasjon for deg ...

xx Susanne.

Stempler fra Rubber Dance:
Textured Flowers



www.rubberdance.com

Dette innlegget er oversatt til norsk, til glede for våre skandinaviske lesere.
Susanne er fra Tyskland og blogger for oss på engelsk her,
samt på sin egen blogg her.

Legg gjerne igjen en kommentar til Susanne
 - uansett hvilket språk du skriver på! :)


3 kommentarer:

  1. Flotte eksempler Susanne og en rigtig god ide, det er helt sikkeret at jeg skal prøve det. Kram, Susan

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Susanne! Kjempefin planner - jeg kunne virkelig trenger en sånn, i stedet for en haug av post-it-lapper på arbiedsbordet mitt ... Super video tutorial også! Dette ser så gøy, og når jeg ser hvordan du bruker din Gelli plate så gir meg lyst til å ta ut min og leke! Du har så mange gode ideer om hvordan man kan lage forskjellige mønstre når man trykker med Gelliplata. Morrrrooo!!

    SvarSlett
  3. Fun stickers. Great way to decorate a page. Hugz

    SvarSlett