23. aug. 2016

Intervju med DT-medlem Susanne

Bosted: Bayern, Tyskland







Hvor lenge har du drevet med stempling, og hva fikk deg til å begynne? 
Jeg har stemplet i 2-3 år nå. Jeg begynte fordi jeg ville lage smykker av cernittleire. Dette førte til at jeg begynte å lage kort og scrapbooking. Etter at jeg ble Gjestedesigner for Rubber Dance i 2014 begynte min lidenskap for stempler raskt å vokse.

Hvordan videreutvikler du dine ferdigheter og/eller lærer nye teknikker?
Jeg har lært mye teknikker på YouTube og ved å prøve meg fram på egenhånd.

Hvordan vil du beskrive stilen din? 
Jeg vil si at den er veldig mixed media og fargerik.

Hva lager du mest av?
Jeg ELKSER å lage tags og kort. Jeg jobber i art jorunalen min for å finne idéer til mixed media på lerret. Jeg elsker også å lage minialbum og sette inn familiebilder. Disse er til privat bruk, så det er sjelden jeg viser fram noe av det på nettet.

Hvilke materialer/produkter bruker du regelmessig?
Stempler, akrylmaling, blekk, tusj, Gelli plates, dies and sjablonger.

Hvor ofte lager du noe?
Jeg lager noe nesten hver dag. I stedet for å se på TV, sitter jeg ved arbeidsbordet og lager ting.


Hvor handler du det du trenger?
Jeg er fra Tyskland og mine favorittbutikker er:
Stempelmühle www.stempelmuehle.de
Bastel-Welt www.bastel-welt.de
Irishteddy's http://shop.irishteddy.com
AFS Trendshop www.afs-trendshop.de
Rubber Dance (Flott at porto er gratis, også til Tyskland, for bestillinger over €35)


Er det noen stemplere du gjerne vil treffe?
et er så mange flinke folk at det er vanskelig å bestemme seg, men jeg skulle gjerne likt å møte alle på DesignTeamet siden vi har den samme lidenskapen!

Jeg har vært med på Rubber Dance sitt Designteam siden august 2014. Først var jeg fast Gjestedesigner, og så ble jeg en del av selve teamet i februar 2015. Det jeg liker best ved å være med på dette Designteamet er at det er en veldig vennlig gruppe og helt ukompolisert. Jeg føler meg som hjemme hos Rubber Dance fordi det var på dette teamet mine stempleferdigheter begynte å utvikle seg.

Her er noen av de tingene jeg har laget med stempler fra Rubber Dance:








Dette intervjuet ble oversatt fra engelsk av Bibi.
Susanne vil fortsette å poste her på Skandibloggen,
alltid med oversatt tekst -  til glede for våre skandinaviske lesere :)

3 kommentarer:

  1. Så gøy å lese om deg, Susanne. Det er jo nesten utrolig at du var nybegynner innen stempling da vi først møttes på nettet for to år siden, for det du lagde da så allerede så proft ut! Jeg er veldig glad og takknemlig for at du fortsatt er på Designteamet mitt, og at du også fortsetter å designe nye stempler for Rubber Dance ♥

    SvarSlett
  2. Dejligt interveiw - Du laver flotte ting og dine YouTube tutorials er meget instruktive og jeg holder meget af at se dem. Hugs, Susan

    SvarSlett
  3. Lovely to see all your beautiful arty projects. Fun to learn a little bit more about you. Hugz

    SvarSlett