8. juli 2016

En vakker TAG ved sjøen ...


Hei, alle stemplegale folk her i bloggland! :) Bibi her i dag for å vise noen tagser jeg har laget ...


Denne måneden er jeg Gjeste-Designer på en utfordringsgruppe på Facebook som heter ArJo's Tags og ATC Kos.  All kommunikasjon foregår på norsk (evnt dansk og svensk) og det er en kjempehyggelig gruppe med koselige og kreative mennesker. 

Som GD fikk jeg anledning til å bestemme oppgava denne måneden, og den lyder som følger:

Tema: Sjø og Strand
Farger: Mye blått, ellers valgfritt
Må ha med: Minst ett dyr (fra land, vann eller luft)
Bruk stempler på bidraget ditt. Ellers står du fritt til å velge teknikker, materialer, pynt osv.

Som det fremgår av navnet på gruppa, lager vi Tags og ATC-er. Du kan levere max 3 bidrag pr måned. ATCer skal være i en serie på to eller flere og vises ved siden av hverandre på samme foto.

Man må være medlem på ArJos FB-gruppe for a delta, men det er bare å melde seg inn! Frist for innlevering er midnatt 31. juli.

Her er tagsene jeg lagde som inspirasjon til utfordringa (nærbilder av hver tags kan du se helt til slutt):


Alle tre tagsene måler ca 13 x 6,5 cm. Jeg lagde dem av litt tjukt akvarellpapir som jeg først sprayet med Distress Spray Stains i blått og brunt. På de stemplede elementene brukte jeg vannfast brunt blekk, og fargela dem deretter med en liten pensel dyppet i Distress Spray Stains - noen steder blanda ut med litt vann. Deretter var det bare å klippe og lime, finne en dies some passa (ser ut som tang) og knytte på litt bånd og garn til slutt. 

Alle stemplene er fra Rubber Dance, som altså er mitt stempelfirma, for de som kanskje ikke visste det. Jeg bor i Fredrikstad, ikke så veldig langt fra sjøen, og elsker alt som har med maritime ting gjøre. Da var det naturlig for meg å velge det som tema for denne utfordringen :-)

Jeg trekker en vinner helt i begynnelsen av august.
Premien er et av disse settene med sommerstempler fra Rubber Dance.
Vinneren velger selv hvilket sett hun vil ha :-)

(stemplene er mye større enn på dette bildet)

Hvert ark med umonterte stempler måler ca 13 x 18 cm


Håper du blir med oss i den hyggelige gruppa på Facebook! Aktiviteten er ikke uoverkommelig stor - akkurat passe til å få med seg alle bildene som litt etter litt blir lagt ut til utfordringene hver måned.

Her er nærbilder av mine tagser:








Takk for besøket her på bloggen i dag. Følg oss gjerne (trykk på den blå knappen i høyre kolonne hvor det står Bli medlem på dette nettstedet) - så blir du automatisk med i trekningen av en fin premie med stempler fra Rubber Dance i slutten av august!



Stemplevennlig hilsen Bibi




8 kommentarer:

  1. Beautiful tags .... as always ♥

    SvarSlett
  2. Härliga tags, det är så mycket att se på dem, man hittar något nytt varje gång man tar och tittar :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Kristiina! ♥ Ja, her er det mange detaljer :) Tok tid å lage, men det var gøy!

      Slett
  3. Flotte strand tags, med god stemning af sol, sand og vand. Dejlige farver, og dine stempler passer rigtigt godt. Kram Susan

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, Susan! ♥ Hyggelig å høre! :)

      Slett
  4. These are yummy. Love all the layers and details. Fab fish. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks, darlin'! ♥ Quite different from my CAS cards, ey? ;)

      Slett