19. apr. 2016

3 enkle ATC'er i forårsfarver


Jeg er blevet inspireret af de smukke forårsfarver der er ude i naturen og i denne måneds udfordring.
Svampe er fantastiske og smager godt.
Husk at bruge koden susan2016 og få 15% rabat på dit køb hvis du får lyst til at købe de flotte stempler som jeg har brugt her.


Jeg har lavet mit eget stempel med elastikker snoet om et stykke træ. Det er blevet til græsset på disse ATC'er, en metode som jeg så på et blogindlæg fra England.
Som en start malede jeg alle ATC'er med hvid gesso, så fik jeg brugt stemplerne Collage Mix og Mushrooms med de valgte farver.




Af materialer har jeg brugt stempelsættene Collage Mix og Mushrooms
Paint On papir til ATC'erne
Hvid gesso og Sky acrylic paint fra Dina Wakley
Distress ink broken china, gathered twigs, black soot, peeled paint og scattered straw
Ord udskrevet fra computeren.

Jeg håber at du er blevet inspireret til at deltage i vores forårsudfordring og ønsker dig en god dag
kram, Susan

6 kommentarer:

  1. Flotte ATC-er, Susan! De ser ut som små sider fra en natur-jornal med din egen håndskrift i bakgrunnen. Kul måte å lage gress på, det må jeg jammen prøve!
    Tusen takk skal du ha!
    ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  2. They're great, Susan! Love them! Claudia x

    SvarSlett
  3. Så fine Artist trading Cards, Susan! Nydelige farger og den ideen med å lage gress var genial ☺
    Jeg ønsker den en fin dag!
    Klem fra Anita ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg ønsker DEG en fin dag. Jeg har visst problemer med G'en i dag......

      Slett
  4. Tak for alle jeres fine kommentar, og det var sjovt at bruge mushrooms sættet på denne måde.Kram, Susan

    SvarSlett