11. mars 2016

Artist Plate Klokke

Hei.  Velkommen.  Gail fra designteamet her.  Da jeg så penslene i Artist Plate mente jeg de ville bli fantastiske klokke visere.  I dag har jeg laget en annen endret klokke å vise framDisse blir fine gaver, og er virkelig morsomme å gi bort. 


Jeg brukte fargene fra månedens utfordring på Rubber Dance sin engelskspråklige blogg, som for mars er:





Jeg begynte med en IKEA plast klokke. Jeg demonterte visere og malte baksiden med oransje akrylmalingJeg satte på en linje med grønt glitterlim.

Jeg brukte grønn og oransje akrylmaling og skvettet farge bakgrunnen.  Jeg stemplet 'make art' fra Rubber Dance sine sett Artist Plate og tall fra Pick A Number. 



Jeg stemplet ulike elementer fra Artist Plate metall og embosset med sort embossing pulver. Jeg limte dem på og malte med litt farge slik at det ser ut som om malingen kommer ut av tubene.


Ferdig klokke med visere festet på. 

Takk for besøket.  Alle stemplene finner du i 
Rubber Dance sin nettbutikk
Ønsker du å kjøpe Rubber Dance stempler?  
Du kan få 15% rabatt med min kode gail2016.
 
Hilsen Gail
Min blogg: craftynomad.blogspot.no

7 kommentarer:

  1. Superkul klokke, Gail!!! Utrolig morsom idé å bruke pensel-stemplene som visere på klokka. Stiiiiliiig! Tusen takk!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Wow it's gone from ugly to fantastic, love it heaps, am now following you x

    SvarSlett
  3. wow loving this ...it looks fabulous xx

    SvarSlett
  4. Love your clock alteration, Gail! Happy colors here that make me want to get out my paints! Well done!

    SvarSlett
  5. Härlig igen! Ikea borde bli en sponsor till dig :)

    SvarSlett
  6. That is one fun clock! Well done, Gail!!!

    SvarSlett