5. feb. 2016

Et kærlighedskort...



Hej, Susan her fra design teamet på den skandinaviske Rubber Dance blog.

Det er dejligt at give et Valentine kort til dem man holder af... og jeg håber at I bliver inspireret.


Her er for- og bagside, når kortet er lukket.


Jeg har haft denne papirrulle længe og den passede rigtig godt til min ide med kortet. Jeg satte den på med aftagelig lim, så jeg kunne placere den igen efter jeg havde stemplet og givet den rød farve.
Du kan se, at jeg stemplede med hjerterne henover begge papirer.


Min tekst og tal er stemplet og har derefter fået rødt embossing pulver, som så er varmebehandlet.


På teksten har jeg stanset med en cirkel og en firkant punch, de blev fremhævet med rødt på kanterne.




Jeg har brugt hvid og kraft karton fra Ranger, hvid papirrulle, wasitape og blonde blomst, jutesnor, archival ink carnation red, magenta hue og coffee bean. Embossing pulver rich red og PanPastel rød.

Alle kanter har fået rødt og jeg har stemplet med mini hjerter og ATC backgrounds 2.


Af Rubber Dance stamps har jeg brugt:


Tak for at du tog dig tid til at besøge bloggen.
Kram, Susan

2 kommentarer:

  1. Vakkert og artig kort, Susan! ♥ Jeg digger måten du har brukt bokstavstemplene på for å skrive "my valentine"! Det er noe spesielt fint med kort som er brettet mer enn bare en gang, og her blir det plass til så mye mer. Flott dekortert både utapå og inni.
    Tusen hjertelig takk for flott innlegg!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. This is so pretty and softly striking. Love this Susan. Love how you spaced the letters and your stripes of red and white. Hugz

    SvarSlett