20. nov. 2015

Et Enkelt Julekort

Så skal vi til at tænke på at sende julekort. Her er et lille og nemt forslag.
Jeg synes at stemplerne i Antique Botanicals fra Rubber Dance Stamps er meget smukke.
Tage Andersen er en meget dygtig blomsterkunster og hans lidenskab er kamelia blomster. I hans bog om kameliaen er der en flot fortælling. Kamelia blomstrer i kolde rum om vinteren, og det passer godt til min ide til dette julekort.


Blomsten har jeg stemplet med archival watering can, og farvelagt den med distress marker fired brick og wild honey. Teksten kommer fra Christmas Cheers & Gift Tags og langs kanten af papiret er der frosted lace stickles. Sizzix die er rammen og baggrunden er embosset med en folder.


Der er gavekort på 300,- kroner til 2 heldige vinder hvis du deltager på Rubber Dance internationale blog challenge.

Husk! Når du bestiller stempler hos Rubber Dance Stamps kan du få 15% rabat i webshoppen ved at bruge denne kode susan2015.

Tak for dit besøg på bloggen og jeg ønsker dig en god dag.
Kram, Susan

4 kommentarer:

  1. Takk for vakkert kort, Susan! Flott idé å bruke dette blomsterstempelet til julekort.
    Nydelig rammet inn. Liker også den folderen du har brukt for å embosse snøfnuggene i bakgrunnen.
    <3

    SvarSlett
  2. Ååååå, men det var et vakkert kort, Susan! Jeg synes de blomstene er så utrolig fine. Knall ide å bruke dem til julekort også.
    Klem, Anita

    SvarSlett
  3. Härligt kort! Det blir så småningom julstämning, fast det bara regnar och ä mörkt ute... Dreaming of a white Christmas :)

    SvarSlett
  4. Very pretty. The flower works perfectly for christmas. Hugz

    SvarSlett