8. okt. 2015

3 ATC'er med hekse

Her er min version af halloween med Rubber Dance Stamps. Der har været mange myter omkring Mona Lisa og nu har jeg tilføjet en til...


Jeg startede med at lave en del A4 sider i to forskellige typer af akvarelpapir, jeg har brugt Brusho som jeg eksperimenterer med og er helt vild med. Som du ser herunder er det leaf green, purple og lemon jeg har brugt som grundfarve.




Herunder har jeg distresset kanterne med hickory smoke og brugt lidt ekstra distress ink til at samle farverne på ATC'erne, som er squeezed lemonade, ground espresso, spiced marmalade.
Efter jeg skåret i ATC størrelse har valgt tre ATC'er som har jeg har embosset og fremhævet det embossede med distress ink.
Rammen er fra en sizzix die og jeg har sort papir brugt som spejlglas, som har fået lidt hvid ink, ligesom de udklippede hekse hatte.
Heksene er stemplet med hickory smoke for at give dem det spøgelsesagtige udtryk. Jeg har tegnet lidt på dem i ansigtet med prismacolor.
For at samle det hele har jeg brugt wasitape, knapper, bånd, remnant rubs og ephemera papir.



Jeg har brugt de smukke Da Vinci Rubber Dance Stamps


Tak for dit besøg på den skandinaviske blog
Kram, Susan

2 kommentarer:

  1. Tusen hjertelig takk, Susan! Du er bare helt fantastisk kreativ som fant på å bruke disse stemplene til å lage hekser. Kjempekult!!
    Bakgrunnene du lager er nydelige. Brusho er gøy!!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. wow your Hekse look gorgeous, great colors too!
    Groetjes Karin

    SvarSlett