10. sep. 2015

Snart Jul. Lag et Snøfnugg.

Hei.  Velkommen.  Gail fra DesignTeamet er her.  Jeg har laget et snøfnugg.  



Jeg ble inspirert av månedens utfordring på Rubber Dance sin engelskspråklige blogg, som for september er: 



Der er ett år siden vi startet med utfordringer på den internasjonale bloggen vår, så du kan velge mellom alle de 12 fargekombinasjonene vi har hatt i løpet av året som har gått.  Jeg valgte januar - sølv, lys blå og blå.  



Jeg brukte Authentique designerpapir.  Jeg laget en template 15 x 15 cm med alle linjene 1,5 cm brede.    Jeg tegnet mønsteret på papir og klippet langs linjene.  



Bøy papiret og fest det med brads eller stifter.  Du trenger 6 stk.



Fest sammen. Deretter kan du dekorere.  



Jeg har brukt stempler fra Rubber Dance Winter Wonderland and Frosty Friends



Dies fra Spellbinders and Memory Box






Snømannen er farget med akvarellfarge.



Takk for besøket.  Alle stemplene finner du i Rubber Dance sin nettbutikk

Hilsen Gail
Min blogg: craftynomad.blogspot.no

5 kommentarer:

  1. Hely nydelig, Gail! Jeg skal jammen lage meg en slik - eller sikkert flere!
    Tusen takk for fint prosjekt med fiiine stempler ;-)
    Flott at du har latt deg inspirere av fargene på utfordringen i januar.
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. WOW fantastisk snefnug, farver og dekoration passer rigtigt godt sammen. Den må jeg prøve at lave.
    Kram, Susan

    SvarSlett
  3. This a super idea for a home made Christmas decoration. I have been meaning to make one but I need to find a way to use dies to get straight edges, otherwise I'll just get a wonky star...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Craftyfield, if you make a template like the one in the picture, it's 15cm x 15cm with 1.5cm between the lines, it's really easy to draw the lines on your paper then cut using a steel ruler and a craft knife. Hope you give it a go. Hugz

      Slett