4. juli 2015

Sett med tre tags


Hei!
Jeg heter Siv og er så heldig å få være gjestedesigner her hos Rubber Dance, og tenkte å lage noe i clean and simple-stil. Jeg liker CAS både fordi det er relativt raskt å lage, og at enkeltheten ved det gjør det stilig. Det er heller ikke avskrekkende for nybegynnere. Jeg endte opp med å lage et sett med tre tags, hvor jeg hovedsakelig har brukt stempler fra da Vinci-platen, samt noen fra ATC Backgrounds 1.

Jeg har først laget en bakgrunn med Brusho-pulver og vann. Deretter er denne tørket og kuttet i passelige deler, før de har blitt stemplet og limt på sorte tags. Jeg liker veldig godt kontrasten den sorte bakgrunnen gir. Til slutt har jeg brukt en tynn sort penn og "rammet inn" hver tag med doble urette linjer og litt "kluss".

Nærbilde av hver tag:


Jeg håper dette kan være til inspirasjon! 
Det var i hvert fall veldig inspirerende for meg å få jobbe med disse lekre stemplene!

Med ønske om en solfylt og kreativ sommer,
Siv


Stemplene finner du i nettbutikken: www.rubberdance.com

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, Siv! Tag-ene dine er kjempefine!! Nydelige farger.Jeg elsker å leke med Brusho, de er bare så utrolig kule.
    Fin detalj med de rammene du har tegnet opp rundt hver tag! :)
    Jeg er kjempeglad for at du ville gjestedesigne for meg og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

    SvarSlett
  2. Wow! De var råstilige, Siv. Likte de små detaljene og ikke minst stemplene du har brukt.

    SvarSlett